Arşiv: git
ara
Üye Girişi

Yaşam

Paylaş Yorum Yaz Yazdır Favorim Yap
Normal Yazı Boyutu Orta Yazı Boyutu Büyük Yazı Boyutu
22.07.2010 11:06

Başbakan'a üzüm darbesi!

Harvard Üniversitesi'nden Erdoğan'a ''üzüm'' darbesi.

gazetevatan.com

Harvard Tıp Fakültesi tarafından her yıl yayınlanan sağlıklı beslenme kılavuzunun 2010 versiyonunda, bilimsel araştırmaların günde 1-2 kadeh alkol tüketmenin hem uzun yaşamın hem de zihinsel gerilemeyi engellemenin sırrı olduğunu gösterdiği belirtildi.

Los Angeles Times gazetesinde yayınlanan ve Harvard Üniversitesi uzmanları tarafından hazırlanan yeni kılavuza göre, ılımlı şekilde tüketilen alkol insanı bir çok hastalıktan tutarak uzun yaşamasını sağlıyor. Yapılan araştırmalara göre hem kadınlarda hem de erkeklerde günde bir-iki kadeh içilen alkol, vücutta koruyucu bir etki yapıyor, kalp hastalıkları, diyabet, felç riskini azaltıyor. Alkol tüketenler tüketmeyenlere oranla daha fazla yaşıyor, zihinsel gerilemeleri de yavaş oluyor.

SGK’dan 67 milyon aboneye çağrı




FACEBOOK YORUM      Facebook hesabınızla yorum yapın, daha hızlı onaylansın!


GİRİŞ YAPIN
  • Haberlere yorum yazabilmeniz için sitemize üye olmanız gerekmektedir.
  • Eğer üyeyseniz, aşağıdaki formu kullanarak hemen giriş yapabilir ve yorum yazabilirsiniz...
Şifremi unuttum


Daha önce üye olmadıysanız üye kayıt formu için tıklayın.
YORUMLAR      Toplam 0 yorum
Bu habere henüz yorum yapılmamıştır, ilk yapan siz olun!...
 ADnet Reklamları Reklam vermek için tıklayınız  



 

GÜNÜN HABERLERİ


FACEBOOK'TA PAYLAŞILANLAR tümü

FOTO GALERİ tümü
Victoria Şelalesi Puan: İzlenme: 12430
Sarafsa Puan: İzlenme: 10464
İstanbul'da fuhuş baskını Puan: İzlenme: 19843
Geleceğin evleri Puan: İzlenme: 4075
kişisel

TWITTER'DA PAYLAŞILANLAR tümü